Girl raped by 4person in india

اترپردیش میں چار مرد لڑکی کو اجتماعی زیادتی کا نشانہ بناتے رہے ، ایک پکڑا گیا

اترپردیش کے پریاگراج ضلع میں چار نوجوانوں نے آرکیسٹرا میں کام کرنے والی ایک نوجوان عورت کے ساتھ اجتماعی عصمت دری کی۔

افسوسناک واقعہ میں ، اتر پردیش کے پریاگراج ضلع میں جھنسی قصبے کے قریب کٹکا کے علاقے میں ایک عورت کو چار افراد نے اجتماعی زیادتی کا نشانہ بنایا۔ یہ نوجوان پریاگراج میں ایک آرکسٹرا میں کام کرتی ہے۔

12 دسمبر ( ہفتے) کی شب ، چاروں افراد نے جھنسی پولیس اسٹیشن کے علاقے کٹکا میں آرکسٹرا میں ملازمت کے بہانے عورت کے ساتھ اجتماعی عصمت دری کی۔

متاثرہ شخص کی شکایت پر پولیس نے مقدمہ درج کرکے ایک ملزم کو گرفتار کرلیا ہے۔ پولیس تین دیگر ملزمان کی تلاش کر رہی ہے۔ مقتولہ اصل میں ضلع جون پور کا رہنے والا ہے اور اس وقت پریاگراج کے علاقے نینی میں رہتا ہے۔

diary of retired Police officer
خاتون کے گھر کے باہر فائرنگ کر کے شادی
What is reality of Love jihad
Guy start an madrisa in islamabad

فی الحال ، پولیس نے بچ جانے والے افراد کا میڈیکل ٹیسٹ کیا ہے۔ آرکیسٹرا میں کام کرنے والی اس نوجوان خاتون کو کوشامبی کے جتیندر نامی نوجوان نے کٹکا کے ایک ہوٹل میں بلایا تھا۔ اس دوران ، اس نے اپنے تین دیگر ساتھیوں کو بھی بلایا۔ یہ الزام لگایا جاتا ہے کہ اس کے بعد ان چاروں مردوں نے اس نوجوان عورت کے ساتھ عصمت دری کی۔

کسی طرح ملزم کے چنگل سے فرار ہونے سے متاثرہ سیدھا جھنسی پولیس اسٹیشن گیا اور پولیس کو اس واقعہ سے آگاہ کیا۔ تھانہ جھنسی نے متاثرہ شخص کی شکایت کی بنیاد پر مقدمہ درج کرکے تلاشی لینے کے بعد ایک نوجوان کو گرفتار کرلیا ہے۔

پولیس اب دوسرے ملزمان کی تلاش میں کوشمبی اور پریاگراج میں چھاپے مار رہی ہے۔

About the author: Shah Mahar

No Gain Without Pain
I am a Muslim and Love Muhammad

Comments

No comments yet