6 super health benefits of Garlic you never know

لہسن استثنیٰ کا ایک بہترین بوسٹر ہے۔

ہر روز ہم اپنے کھانے میں مختلف سبزیوں کا انتخاب کرتے ہیں لیکن صرف ایک ہی سبزی جو ہر چیز میں شامل کی جاسکتی ہے جو ہم پکاتے ہیں لہسن ہے۔ اگرچہ لہسن ڈش میں اچھا ذائقہ ڈالتا ہے ،

Garlic powder

لیکن یہ بدبو اور بدبو کے لئے ذمہ دار ہے۔ جب اسے کچا کھایا جاتا ہے تو اس میں زیادہ غذائیت ہوتی ہے۔ جب یہ باقاعدگی سے کھایا جائے تو یہ بلڈ شوگر لیول اور کولیسٹرول کو کم کر سکتا ہے۔

اینٹی بیکٹیریل خصوصیات

لہسن کا عرق ہمارے جسم کے اندر یا باہر بیکٹیریا یا وائرس کو مؤثر طریقے سے مار سکتا ہے۔ اس کا استعمال فلو ، وائرل بخار کے علاج کے لئے کیا جاسکتا ہے۔

یہ اینٹی مائکروبیل یا اینٹی بیکٹیریل ملکیت کچے لہسن میں پائی جاتی ہے۔

بلڈ شوگر لیول کو برقرار رکھتا ہے –

ایلیسن لہسن میں ایک جزو ہے جو بلڈ شوگر لیول کو بہتر بنانے میں مدد کرتا ہے۔ لہسن کے تیل میں اینٹی سوزش کی خصوصیات ہیں جو ذیابیطس کے مریضوں کے لئے پٹھوں میں درد جاری کرتی ہیں۔ شہد کے ساتھ لہسن آپ کے وزن کو کم کرنے میں بھی مدد کرتا ہے۔

غذائیت سے بھرے۔

لہسن کے استثنیٰ بوسٹر اور اینٹی آکسیڈنٹ خصوصیات ہر طرح کے فلو ، چیچک ، کورونری بیماریوں اور انفیکشن کا علاج کرسکتی ہیں۔ یہ وٹامن بی 1 ، بی 2 ، بی 3 ، بی 6 ، اور آئرن ، کیلشیم ، زنک ، فولیٹ ، میگنیشیم ، فاسفورس جیسے معدنیات کا بھرپور ذریعہ ہے۔ لہسن میں گندھک کا جزو تپش بو کی وجہ ہے۔

تناؤ جاری کرتا ہے۔

اس کا اینٹی آکسیڈینٹ ایجنٹ تناؤ اور تھکاوٹ کے خلاف لڑتا ہے۔ لہسن کھانے سے ہماری ایڈرینل غدود کم تناؤ کے ہارمون پیدا کرتا ہے اور تھکاوٹ کی سطح کو کم کرنے پر بھی کام کرتا ہے۔

دل کے لئے اچھا ہے

ٹریگلیسرائڈس خون میں پائی جانے والی ایک قسم کی چربی بالآخر آپ کے دل کی صحت کو متاثر کرسکتی ہے اور اس سے دل کا دورہ پڑ سکتا ہے۔ لہسن میں ایلیسن کی موجودگی خون میں ٹرائگلسرائڈ کی سطح کو کم کرتی ہے۔ ہماری کورونری صحت کو بہتر بنانے کے لئے دن میں ایک لونگ خالی پر کھائیں۔

لہسن اور زنک جادو

بلب کی سبزی جس میں اس کی اعلی مقدار میں گندھک موجود ہے وہ سردی اور فلو کے خلاف لڑتے ہیں۔ لہسن میں موجود گندھک آپ کے جسم کو عنصر زنک جذب کرنے میں مدد کرتی ہے ، جو استثنیٰ بوسٹر کے طور پر کام کرتی ہے

.#pkvillage #garlic #acid #heart #kitchen

About the author: Shah Mahar

No Gain Without Pain
I am a Muslim and Love Muhammad

Comments

No comments yet