Business

10 Online business ideas to start in Pakistan Today

کاروبار کی دنیا خطرات اور ناکامیوں سے بھری ہوئی ہے ، لیکن آپ کو کم از کم اس کی کوشش کرنے سے باز نہیں آنا چاہئے۔ پہلا قدم اٹھانا دراصل سب سے بڑا خوف ہے جو زیادہ تر لوگوں کو ہوتا ہے۔

How to start online business in Hindi - YouTube
Online Business

Online Business

پہلا قدم اٹھائیں اور اپنا خوف توڑ دیں ، یہاں کچھ کم لاگت والے کاروباری خیالات ہیں جن کی شروعات آپ پاکستان میں کرسکتے ہیں۔

کنسلٹنسی کا کاروبار
میں ذاتی طور پر ایک ایسے دو لڑکوں کو جانتا ہوں جنہوں نے زیرو سے اپنے کنسلٹنسی کا کاروبار شروع کیا تھا ، اور اب وہ کروڑ پتی ہیں۔

کنسلٹنسی کا کاروبار بہت اچھا ہے۔ اگر آپ صرف ہوشیار ہیں تو ، وہاں کی کمپنیاں ہنر مند افراد کی تلاش کر رہی ہیں جن کو آپ مختلف خدمات مہیا کرسکتے ہیں اور ہنر مند لوگ کام کی تلاش میں ہیں۔ آپ کسی صلاح مشورے کا کاروبار کسی بھی چیز سے شروع نہیں کرسکتے ہیں ، صرف ایسی کمپنیاں تلاش کریں جن کو کچھ کرنے کی ضرورت ہو اور ان سے معاہدہ کریں۔ پھر کام کرنے کے لئے کوئی ہنر مند فرد تلاش کریں۔

در حقیقت ، ایک ایسا پلیٹ فارم ہے جہاں آپ پوری دنیا کے لوگوں کے لئے چھوٹی خدمات خرید یا بیچ سکتے ہیں۔ پیسوں کے لئے خدمات پیش کرنے کے لئے فیورر ایک بازار ہے۔ اور یہ دونوں طریقوں سے کام کرتا ہے۔ آپ ایک اکاؤنٹ میں سائن اپ کرسکتے ہیں اور خدمات خرید سکتے ہیں اور رقم کے بدلے اپنی خدمات بھی پیش کرسکتے ہیں۔

ویب مینجمنٹ
کمپنیوں کے پاس اپنی ویب سائٹوں کا انتظام کرنے ، مواد کو اپ ڈیٹ کرنے وغیرہ کا کوئی وقت نہیں ہوتا ہے لہذا آپ انہیں ان کی ویب سائٹوں کا انتظام کرنے کی پیش کش کرسکتے ہیں۔ مسلسل مواد کو اپ ڈیٹ کرنا اور اسی طرح۔ آپ ہر مہینہ یا ہفتہ معقول فیس وصول کرسکتے ہیں ، آپ اس کا نام لیں۔

ڈیٹا انٹری
آپ فائبر سے اعداد و شمار کے اندراج کی نوکریاں آسانی سے حاصل کرسکتے ہیں ، صرف اپنے اشارے بنائیں اور صارفین آپ سے رابطہ کریں گے۔

ڈیزائننگ
آپ ڈیزائننگ کا کام بھی پیش کرسکتے ہیں ، اس میں کوئی سرمایہ کاری نہیں ہوگی۔ آپ کو صرف ایک اچھا پی سی اور ڈیزائننگ کے بارے میں کچھ معلومات حاصل کرنا ہوں گی ، اگر آپ کو اس کے بارے میں کوئی اندازہ نہیں ہے تو آپ یوٹیوب سبق سے بھی سیکھ سکتے ہیں۔

مصنف / کاپی مصنف
اگر آپ کے پاس لکھنے کی عمدہ مہارت ہے تو ، آپ ہمیشہ مختلف رسائل ، پبلشرز وغیرہ کے ل content مواد لکھ سکتے ہیں۔

ورچوئل اسسٹنٹ
لوگوں کو ورچوئل اسسٹنٹس کی ضرورت ہے جو ان کے لئے طرح طرح کی چیزیں کرسکیں۔ جیسے ان کی میلنگ لسٹس کو چھانٹنا ، کچھ ڈیٹا انٹری کرنا یا یہاں تک کہ ان کے فیس بک پیجز کا انتظام کرنا۔ ورچوئل اسسٹنٹ بننے کے ل You آپ کو کسی بھی چیز میں ماہر ہونے کی ضرورت نہیں ہے۔

فروخت مشاورت
آپ چھوٹے کاروباروں کے لئے سیلز مشیر بن سکتے ہیں۔ آپ لوگوں سے بات کرنے میں صرف اچھے ہونے کی ضرورت ہے اور بس۔ آپ اپنا سیل سیل کنسلٹنسی بزنس شروع کرسکتے ہیں۔

آن لائن بلاگنگ
اگر آپ کے پاس لکھنے کی اچھی مہارت ہے تو ، آپ بلاگز کے لئے لکھ سکتے ہیں۔ وہ آپ کو ہر بلاگ پوسٹ ، جیسے 500 الفاظ یا اس کی ادائیگی کریں گے۔ اپنے لکھنے والے بلاگ پوسٹ پر آپ آسانی سے 500-2000 پی کے آر حاصل کرسکتے ہیں۔

زبان کی تعلیم
اگر آپ مختلف زبانیں جانتے ہیں تو ، پھر ہوسکتا ہے کہ آپ دوسروں کو بھی سکھا سکیں۔ یہ مزہ ہے ، اور آپ اس سے رقم کما سکتے ہیں۔

مجھے ایک ایسی ویب سائٹ معلوم ہے جہاں آپ ٹیچر ، وربلنگ ، صرف ایک استاد کی حیثیت سے سائن اپ کرنا شروع کرسکتے ہیں۔ جب آپ لیکچر دینے کے ل دستیاب ہوں تو آپ اپنا انٹرو ویڈیو اپ لوڈ کرسکتے ہیں اور وقت کا شیڈول کرسکتے ہیں۔

سوشل میڈیا مینجمنٹ
اگر آپ اچھے سوشل میڈیا پرسن ہیں اور فیس بک ، ٹویٹر ، انسٹاگرام ، پنٹیرسٹ اور ٹمبلر کو بہت استعمال کررہے ہیں۔ تب ہوسکتا ہے کہ آپ لوگوں کو ان کے سوشل پروفائلز ، صفحات وغیرہ کا انتظام کرنے کی پیش کش کرسکیں اور وہ اس کے بدلے میں آپ کو ادائیگی کرسکیں۔

please comment