Blog

بلاگنگ کیا ہے؟

بلاگنگ کیا ہے؟

لفظ بلاگ دراصل اپنے اصل نام “ویبلاگ” کی ایک مختصر شکل ہے۔

ان ویب لاگز کے ذریعہ ابتدائی انٹرنیٹ صارفین کو ڈائری اسٹائل اندراجات میں اپنے دن کی تفصیلات “لاگ” کرنے کی اجازت دی گئی تھی۔ بلاگ اکث قارئین کو تبصرہ کرنے کی سہولت دیتے ہیں ، لہذا جب یہ عام ہوجاتے ہیں تو ، مشہور بلاگ کے آس پاس کمیونٹیاں پھیل جاتی ہیں

بلاگنگ کیسے کام کرتی ہے

بلاگنگ اتنا ہی آسان ہے جتنا کسی ویب سائٹ کو حاصل کرنا اور اس پر اصلی مواد شائع کرنا۔ ٹیک پریمی والے بلاگرز ڈومین نام خرید سکتے ہیں اور خود ویب سائٹ بنا سکتے ہیں۔ کم ایچ ٹی ایم ایل والے علم والے ورڈپریس جیسی سائٹس کے ساتھ اکاؤنٹ بناسکتے ہیں جو ویب ڈیزائن اور اشاعت کے عمل کو آسان بناتے ہیں۔

بلاگ عام طور پر آسان ویب سائٹ ہوتے ہیں۔ پرانے ٹکڑوں کو سائٹ کے الگ الگ حصوں میں محفوظ کیا جاسکتا ہے ، اور رابطہ کی معلومات یا بائیو کے ساتھ ایک علیحدہ پیج بھی ہوسکتا ہے ، لیکن بلاگ میں خود عام طور پر صرف ایک صفحے ہوتا ہے social سوشل میڈیا پر چلنے والے نیوز فیڈ کی طرح ہی۔ فیس بک جیسی سائٹیں۔ جیسا کہ فیس بک نیوز فیڈ کی طرح ، ایک بلاگ صفحہ کے اوپری حصے میں تازہ ترین مواد دکھاتا ہے۔

ایک بلاگ کے لئے تقاضے

اچھی خبر یہ ہے کہ بلاگ شروع کرنا یا اپنی موجودہ سائٹ میں بلاگ شامل کرنا آپس میں نسبت آسان اور سستی ہے۔ آپ کو ان چار مراحل کی پیروی کرنا ہے۔
بلاگ سیٹ اپ کریں

ورڈپریس اور بلاگر جیسے بلاگ کے مفت اختیارات ہیں ، لیکن کنٹرول اور پیشہ ورانہ امیج برقرار رکھنے کے لئے ، ڈومین نام اور ہوسٹنگ سروس میں سرمایہ کاری پر غور کریں۔ اگر آپ شروع سے پوری سائٹ بنانا نہیں چاہتے ہیں تو آپ اپنے میزبان پر ورڈپریس یا کوئی اور مواد مینجمنٹ سسٹم انسٹال کرسکتے ہیں۔
مواد شامل کریں

ایک بار جب آپ کا بلاگ ختم ہوجاتا ہے تو ، آپ کو اپنا کاروبار بڑھانے کے ل it اسے نئے مواد کے ساتھ فعال رکھنے کی ضرورت ہے۔ بلاگ مضامین لکھنے اور پوسٹ کرنے کے لئے ایک شیڈول تیار کریں۔ ایک مواد کیلنڈر بنائیں تاکہ آپ ہمیشہ جان سکیں کہ آپ کیا پوسٹ کر رہے ہیں۔

مارکیٹ

دوسرے بزنس آئیڈیا کی طرح ، آپ کی کامیابی آپ کے ہدف کی مارکیٹ کے سامنے مارکیٹنگ اور آپ کے پیغام کو حاصل کرنے سے حاصل ہوتی ہے۔ آپ کی منڈی تک پہنچنے کے زبردست طریقے یہ ہیں کہ سوشل میڈیا ایپس ، ای میل کی فہرستیں ، اور دوسرے بلاگرز ، پوڈکاسٹروں اور تشہیر کے لئے میڈیا آؤٹ لیٹس تک پہنچنا۔ اپنے بلاگ کے مشمولات کو اپنے پلیٹ فارمز میں اپنے کاروبار کو فروغ دینے کے ل Rep دوبارہ بنائیں ، جیسے اپنے ٹویٹر یا انسٹاگرام پروفائلز پر حوالوں کا استعمال کرکے ، یا یوٹیوب پر شئیر کرنے کیلئے اپنے مضمون کی ویڈیو بنا کر۔
انکم اسٹریمز شامل کریں

اگرچہ آپ کا بلاگ موجودہ کاروبار کی تکمیل کرسکتا ہے ، لیکن یہ آپ کے گھر کے کاروبار میں اضافی آمدنی کے سلسلوں کو شامل کرنے کا ایک بہت اچھا طریقہ ہے۔ آپ ملحق مارکیٹنگ میں دیگر کمپنیوں کے مصنوعات اور خدمات کو فروغ دے سکتے ہیں۔ آپ اپنے بلاگ پر ایڈسینس جیسے اشتہاری نیٹ ورک کو اشتہار دے سکتے ہیں یا اسے کھلا سکتے ہیں۔ اگر آپ کے پاس ایک خدمت کاروبار ہے جس کو آپ اپنے بلاگ کے ساتھ فروغ دے رہے ہیں تو ، آپ اس کی تکمیل کے ل your اپنی معلوماتی مصنوعات تشکیل دے سکتے ہیں۔ یا ، اگر آپ کی اپنی مصنوع ہے تو ، آپ خدمت پیش کرسکتے ہیں۔

کلیدی ٹیکا ویز بلاگنگ “ویبلاگ” کا ایک مختصر ورژن ہے ،

جو ابتدائی انٹرنیٹ صارفین کے لئے ڈائری نما دکان کے طور پر شروع ہوا تھا۔ جدید بلاگنگ ایک وسیع وسیلہ ہے جس میں تحریری الفاظ ، فوٹو گرافی ، ویڈیوز اور ہر طرح کے مضامین شامل ہیں۔ کاروبار صارفین کو اپنی ویب سائٹ پر لے جانے ، کارکردگی بڑھانے ، یا آمدنی کے متبادل سلسلے پیدا کرنے کیلئے بلاگز کا استعمال کرسکتے ہیں۔ بلاگ روایتی ویب سائٹوں سے مختلف ہیں کیونکہ ان کی کثرت سے تازہ کاری ہوتی رہتی ہے اور وہ سمعین کے لئے ایک دوسرے اور مواد تخلیق کار کے ساتھ مشغول رہنا آسان بناتے ہ

. #pkvillage #blog #blogging

1 thought on “Blog

please comment